fredag 13. juli 2012

Ferieminner fra Rodos

Nå er det snart to uker siden jeg kom tilbake fra solrike Rodos. Det har gått fort å komme inn i vante rutiner igjen med jobb og husarbeid, norske temperaturer og hyppige værforandringer. Samtidig har minnene fra ferien dessverre begynt å blekne, i takt med brunfargen min...


Det var en flott ferie som jeg har lyst til å huske lenge, derfor har jeg vært på nettet og laget en fotobok med bilder fra turen. Jeg brukte Foto Knudsen, men det finnes andre fotobutikker hvor man kan gjøre dette også. Boken var enkel og kjapp å lage, og var klar for henting bare tre dager etter bestilling!

Nå kan jeg gjenoppleve ferien så ofte jeg vil, med bildene mine i en fint innbundet bok. Det er som et godt, gammeldags fotoalbum, bare bedre!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...