søndag 23. desember 2012

Juleønsker til alle

Når julaften kommer håper jeg alle er klare til å senke skuldrene, og nyte at det er jul! Barna og jeg skal feire sammen med besteforeldre, onkel, tante og søskenbarn, og vi gleder oss veldig til det. Det er ikke så ofte vi alle er samlet, faktisk er det bare andre gang i år. Forrige gang var min datters konfirmasjon i september.

I romjulen ønsker jeg å reflektere over året som er gått, og gjøre opp status i forhold til planene jeg hadde da året begynte. Ut fra dette kan jeg planlegge hva jeg vil fokusere på i 2013. Det er ikke alltid jeg følger planene til punkt og prikke, men jeg synes det er godt å ha en handlingsplan. Da vet jeg at jeg oppnår noe i løpet av året, at det ikke plutselig er forbi, uten at jeg kan sette fingeren på hva jeg har fått gjort med tiden min.

Med dette vil jeg ønske alle lesere og med-bloggere en riktig god jul og romjul.

Håper også at alle får gjort seg opp noen tanker om 2013, og hva som vil gjøre det til et godt nytt år!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...