fredag 11. januar 2013

Novelleskriving i helgen

I år har jeg funnet frem igjen noen noveller som jeg begynte å skrive på i fjor, og som jeg lot ligge da jeg fikk antatt barneboken min. Tanken nå er å gjøre novellene ferdig før jeg begynner på nye skriveprosjekter. 

For noen dager siden sendte jeg den ene novellen til et ukeblad, og i dag fikk jeg et positivt svar - de vil kjøpe den! Dette er en finfin start på skriveåret 2013, og nå er jeg utrolig motivert til å fortsette på de andre novellene jeg har på gang. Det ser ut til å bli en skrivehelg på meg!

1 kommentar:

  1. Herlig når man får slike tilbakemeldinger, det gir en et kick til å fortsette skrivinga!

    Klem til deg. Skrivehelger er dyrebare!

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...