torsdag 19. desember 2013

Intervju med Kystradioen

For noen dager siden ble jeg intervjuet av Kystradioen om julenissebøkene mine, og sending var i dag.


Intervjuer May-Britt Liljeroos-Lauvik spurte meg om hvorfor jeg har valgt å skrive om julenissen, og om jeg har et dypere budskap med fortellingene mine. Jeg leste også et kapittel i den nyeste boken: "Julenissen og reinsdyret som ikke kunne fly".

Du kan høre intervjuet her.

Julenissebøkene passer for barn i alderen 3-10 år, og kan kjøpes ved å kontakte meg på skriblerinnen@live.no, eller i nettbutikken til Publica Bok AS. På vestlandet selges bøkene i Ark på Askøysenteret, og i Norli både på Kleppestø Senter og Sartor Storsenter.

Mitt julebudskap er: Ta frem Julenissen i deg, og vær ekstra oppmerksom mot de rundt deg som kanskje ikke har det så bra i høytiden.

GOD JUL!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...