onsdag 12. mars 2014

Sol og varme om vinteren er ikke feil!

Vinteren har vært sur, grå og våt hvor jeg bor. Det var derfor herlig å reise til sol og varme i vinterferien, og slappe av en ukes tid på en øy i Atlanterhavet. 


I godt selskap gikk dagene altfor fort. Vi begynte hver morgen med utendørs frokost mens solen steg opp over fjellet. Så benyttet vi sjansen til å slikke solstråler så lenge dagen varte, og om kvelden var det tid for å nyte en bedre middag mens solen senket seg dovent ned i havet. 

På dagtid var det full sommer, med frodige, fargerike og velduftende blomster, sandalbekledde føtter, og solbrente neser. Kveldene var kjølige, og strikkejakken kom på, men følelsen av sommer var fremdeles der. Deilig avslappende.


Jeg hadde med mitt siste manus, som jeg korrekturleste innimellom de "harde" solingsøktene. Nå er manuset klart for litt omskriving før jeg bestemmer meg for om jeg skal sende det til et forlag for vurdering.

Med fornyet energinivå er jeg hjemme igjen. Den norske våren er på vei, og jeg gleder meg til den får skikkelig fotfeste. Og etter det gleder jeg meg til enda en sommer!


3 kommentarer:

  1. Jep det var en dejlig ferie i godt selskab ;-)

    SvarSlett
  2. Jep det var en dejlig ferie i godt selskab ;-)

    SvarSlett
  3. aww , dette hørtes jo helt fantastisk og himmelsk ut! Nydelige bilder også :)
    - Siri

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...