søndag 27. juli 2014

Julebokmanus er antatt av forlaget

Forlaget liker julebokmanuset jeg har sendt dem! Dette er strålende nyheter, og hvis alt går etter planen kommer boken ut i god tid før jul i år.



Jeg kan ikke si så mye om innholdet enda, men fortellingen er i samme stil som de to første bøkene i serien. Om noen uker røper jeg tittelen...

Boken er skrevet for barn i alderen 3-10 år, og kan forhåndsbestilles hos meg: skriblerinnen@live.no. Oppgi navn og adresse, så sender / leverer jeg boken så snart den er ferdigtrykket. Pris kr 198,- (+ porto). Gi beskjed om du ønsker boken signert.

God sommer videre; snart er det jul :-)


Første bok i serien, utgitt 2012

Andre bok i serien, utgitt 2013



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...