mandag 26. september 2016

Tanker i hverdagen

Tidligere år har jeg tenkt på julen omtrent hele året, siden jeg har skrevet barnebøker om julenissen. Det har vært veldig koselig; jeg er jo veldig glad i julen. 

I år er jeg litt på etterskudd når det gjelder juleforberedelser. 
Jeg vet at det fremdeles bare er september, men vanligvis har jeg begynt på gaver på denne tiden av året, slik at det ikke skal bli sånn i-siste-liten-stress med innkjøp, innpakking, osv. Liker å være litt organisert... :-) 

Kanskje mine manglende forberedelser til høytiden kan ses i sammenheng med at det ikke er julenissebøker jeg har syslet med på skrivefronten i år; men dikt. Faktisk en hel diktsamling, som snart går i trykken! 

Samlingen heter "Tanker i hverdagen", og jeg tør påstå at den passer for de fleste. Jeg håper at de som leser tekstene vil kjenne seg igjen i noen av dem. Kanskje vil noen av diktene få leseren til å trekke på smilebåndet, mens andre dikt kan oppleves provoserende. Det er også dikt i boken som forhåpentligvis leder til refleksjon, og til nye spørsmål. 

Hvis du er kommet lenger enn meg med dine juleforberedelser kan du kanskje vurdere "Tanker i hverdagen" som en gave under juletreet? Alle forhåndsbestillinger mottas med en stor takk, og jeg skriver gjerne en personlig hilsen til den heldige mottaker :-) Prisen er kr 249,- + evt porto, og du bestiller ved å sende meg en mail: skriblerinnen@live.no.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...