lørdag 20. oktober 2012

I julemodus med julenisseboken

Grunnet bokutgivelsen har jeg vært i julemodus en god stund allerede. Det har jeg ingenting imot, for jeg er så glad i julen :-)

Det har vært en kjempetravel og spennende uke! Dagen etter at jeg mottok mitt eget eksemplar av julenisseboken hentet jeg de forhåndsbestilte bøkene på posten, signerte og leverte/sendte disse. Så ble jeg intervjuet av lokalavisen - Askøyværingen - og fikk en fin omtale i gårsdagens utgave.

Ark, Askøy, har allerede tatt inn noen eksemplarer av boken!

Fremover har jeg avtalt at jeg den 24. november deltar på et julearrangement på Askøy Folkebibliotek; 2. desember er det julemesse på Ask, og 8. desember blir det boksignering hos Ark på Askøysenteret.

Dette er kjekt, og jeg er både glad og takknemlig for velkomsten boken har fått så langt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...