mandag 13. oktober 2014

"Julenissen og gaven som var til overs" på vei i trykken

De siste tre årene har jeg nesten konstant tenkt på jul; også i sommerhalvåret. Sånn er det når man skriver barnebøker om Julenissen :-)

Den tredje, og siste, boken i serien om Julenissen er nå på vei i trykken. I dag fikk jeg se det ferdige bokomslaget (både forside og bakside). Jeg synes det ble flott!


Her er noen av aktivitetene jeg skal delta på med julenissebøkene mine (når den siste boken er ferdigtrykket):

  • Kulturmønstringen 2014 på Ravnanger 15.-16. november
  • Høytlesing og dramatisering på Askøy Folkebibliotek 13. desember
  • Signering på Ark (Askøy) 13. desember

Jeg gleder meg til en travel førjulstid, og håper å treffe mange av leserne når jeg er på farten med bøkene mine!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...