søndag 16. november 2014

Har du julebilder til musikkvideoen min?

I disse dager spiller jeg inn julesangen min "Christmas is for the children", og planlegger å lansere den samtidig som den tredje julenisseboken kommer (om ca 2 uker).

Jeg vil lage en musikkvideo til sangen; bilder som illustrerer budskapet - at julen er for barna. Har du ett eller flere bilder som passer, f.eks av deg selv da du var liten, eller av dine egne søte små, og du ønsker at disse bildene inkluderes i videoen, er det fint om du sender dem til meg: skriblerinnen@live.no innen søndag 23. november, altså en uke fra i dag.

Jeg skal prøve å inkludere alle bilder jeg får tilsendt, og som jeg vurderer er passende motiv for sangen :-)

Lik forfattersiden min på Facebook for løpende oppdateringer: www.facebook.com/skriblerinnen

2 kommentarer:

  1. Hei og lykke til med både bok og låt! Har ingen passende bilder å bidra med her og nå, men det burde jo finnes rikelig å ta av rundt om :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk, Hr. Kreatur, det blir spennende å se om jeg får inn nok bilder :-)

      Slett

Legg gjerne igjen en kommentar!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...