onsdag 17. august 2016

Diktsamlingen min skal publiseres

Det har vært stille fra meg en stund her på bloggen, men nå kan jeg røpe at jeg har jobbet med en diktsamling som skal publiseres. 

Hurra! Dikt er en ny sjanger for meg, siden mine andre publikasjoner har vært barnebøker og noveller. Jeg både gleder og gruer meg til å se hvilken mottakelse samlingen får...

Jeg håper at diktene bringer frem forskjellige følelser i leseren - som glede og sorg, lykke og fortvilelse, tro, håp og tvil. Noen av tekstene tror jeg mange vil kjenne seg igjen i, andre dikt er til refleksjon og ettertanke. 


Kontrakten med forlaget er signert og returnert til dem. Jeg har skrevet vaskeseddel og forfatteromtale for baksiden av boken, og korrekturlest manuskriptet som forlaget så språkvasker. Nå går det nok noen uker hvor manus blir sendt mellom meg og forlagets konsulent, før vi begge er fornøyde, og trykkingen kan begynne.

Arbeidstittelen på boken er "Tanker i hverdagen", og den vil koste kr 249,- 

Jeg har ikke fått vite endelig utgivelsesdato enda, men blir veldig glad for forhåndsbestillinger! Send meg en melding på facebook eller mail, så skriver jeg deg opp på listen min.

Og du... ønsk meg lykke til, da! ;-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...