torsdag 16. februar 2012

Bloggtekniske ting

Etter en periode med blogging har jeg skjønt at det er nyttig å være litt teknisk anlagt for å kunne utforme bloggen slik at den (forhåpentligvis) er innbydende for leserne. Det er ikke "bare-bare"!

Det har gått fint å legge til "gadgets" og plassere disse der jeg vil ha dem, men jeg kommer også over artige ting og dippedutter som jeg vil plassere på bloggen, men som krever redigering av bloggens html-kode. Da blir det straks verre!

Sånn som denne Live Traffic Feed - den hadde det vært fint å få lagt inn i malen, og ikke "bare" i et blogginnlegg...

Hjelp!!

1 kommentar:

  1. Du kan f.eks. legge den inn i sidemenyen, da finner du bare en gadget som heter "HTML/Javascript" og legger inn samme koden som du bruker her i tekstfeltet som kommer opp. Jeg tror i hvert fall det skal virke!

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...