torsdag 23. februar 2012

Snart vinterferie

Neste uke er det endelig vinterferie her på Vestlandet! Jeg har mange planer om ting jeg skal få gjort i løpet av uken, og en av dem er å skrive. Jeg jobber med et skriveprosjekt for Kortlest-konkurransen, og fristen nærmer seg raskt. Derfor vil det hjelpe med noen gode skriveøkter i ferien.

Jeg har også planlagt å stå på ski, det hører jo vinterferien til. Noen flotte langrennsturer - forhåpentligvis i strålende sol -  vil være godt for kropp og sjel, og vil garantert være ypperlig for skriveinspirasjonen!

Barna gleder seg til å gjøre litt andre ting enn det de gjør til vanlig. Minstemann vil gjerne på snowboard, mens jeg og eldstemann nok velger en litt roligere aktivitet. Det ligger an til å bli noen fine dager!

Her er et bilde fra fjorårets vinterferie - på vakre Voss:

Vinterferien 2011 - Voss

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...