tirsdag 4. september 2012

Barneboken klar for trykking

Siste korrektur er tatt og barneboken er klar for trykking. Det kjennes både merkelig og godt på samme tid.

Merkelig fordi det ikke er mer jeg kan endre på nå. Ikke mer flikking, omformulering eller tilføyelser. Ikke mer språkvask, korrekturlesing eller fjerning av overflødige ord. Boken er rett og slett ute av min "favn", og klar for neste steg.
Illustrasjonsbilde: "Jeg klarte det!"

Det kjennes også godt å ha kommet så langt. Tenk, min første bok er snart på vei ut i det store land. Jeg er i grunnen litt stolt av det. Sånn, der ga jeg meg selv en liten klapp på skulderen :-)

Snart må jeg begynne å planlegge boklanseringen...tips mottas med takk!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...