mandag 31. desember 2012

Takk for det gamle, og godt nytt år!

Det er bare noen timer igjen av 2012. Som mange andre reflekterer jeg over hvordan året har vært, og hva jeg har fått ut av det.

Sakset fra Facebook

I mitt første blogginnlegg i år skrev jeg: "2012 er her med blanke ark og nye muligheter, og personlig ser jeg frem til å bruke mer tid på å skrive". Det har jeg gjort, og er veldig stolt over å ha fått antatt og utgitt min første barnebok: "Julenissen og ønskelistene som forsvant". Responsen har vært over all forventning, og jeg har fått mange gode tilbakemeldinger. Dette gjør meg motivert til å fortsette å skrive!

I løpet av året har jeg deltatt på skrivemøter i Bergen Skriveklubb, og gjennomført et manusforfatterkurs. Gjennom å være en aktiv blogger har jeg blitt "kjent" med andre bloggere, forfattere og forfatterspirer. Dette har vært både interessant og lærerikt, og jeg føler at jeg har funnet et godt, litterært, nettverk.

Sakset fra Facebook

I 2013 ønsker jeg å fortsette på det jeg startet i 2012; jeg kommer til å sette av tid i kalenderen for å skrive, og sette meg skrivemål underveis. Jeg kommer også til å fortsette å blogge, og setter pris på kommentarer i ny og ne!

Godt nytt år, alle bloggvenner og lesere!

2 kommentarer:

  1. 2012 har vært kreativt for deg, uten tvil. Artig at vi begge debuterte dette året, det er ekstra gøy å følge andre forfatterspirer når man sitter med mange av de samme tankene selv.

    Ønsker deg et minst like kreativt år i 2013. Godt nytt år!

    SvarSlett
    Svar
    1. Godt nytt år til deg også! Ja, 2012 var et godt og kreativt år. Håper 2013 blir like bra.

      Det er en flott bok du har skrevet, jeg levde meg veldig inn i skjebnene som ble beskrevet!

      Slett

Legg gjerne igjen en kommentar!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...