lørdag 8. desember 2012

Tid for å tenke på jul

Tenk at det bare er et par uker igjen til jul!

På grunn av utgivelsen av "Julenissen og ønskelistene som forsvant" har jeg vært i julemodus omtrent i hele år. Da skulle man kanskje tro at jeg var fiks ferdig og klar for julefeiring?

Tja. Boken var ferdigtrykket i midten av oktober og siden da har jeg vært travelt opptatt med markedsføring og salg, i tillegg til barn, jobb, hus, og alt det som hører med.


Både julenissebloggen og bokens facebook-side har blitt oppdatert jevnlig, og jeg har lest høyt for barn på bibliotekets juleverksted. Så har det vært signering i bokhandlere, deltakelse på julemarked, og privat salg av bøker til familie, venner og kolleger.

Boken har fått bred omtale i de lokale media, og fornøyde lesere har anbefalt den videre til familie og venner. Det har vært veldig gledelig, og har gjort høsten både travel og gøy for meg!


Men å forberede meg til julefeiring har jeg ikke gjort! Enda.

Den siste signeringen var i dag, så nå kan jeg begynne å tenke på julepynt, julekort, julepresanger, julebaking, osv, osv, osv.

Barna mine har vært veldig tålmodige mens jeg har fartet rundt omkring med boken. Nå gleder vi oss til å forberede og feire jul sammen, om ikke altfor lenge :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...