lørdag 24. mai 2014

Sommer kommer

Varm sol, lysere kvelder, fuglesang, bugnende blomsterbed, gressklipping hver uke, flått på katten - alt vitner om at sommer kommer! Det er en deilig tid på året, og folk flest virker gladere enn på vinteren. Det gjør noe med en vinterblek kropp å kjenne på vårens løfter om varme sommerdager. 


Selv er jeg kommet enda lenger i årstidene. Jeg er i julemodus og skriver min tredje barnebok om Julenissen, som forhåpentligvis kommer ut til høsten. 

Noen dager går jeg rett fra vårlig hagearbeid inn til PCen hvor snø, vinter og juleforberedelser er tema. Omstillingen er ikke så vanskelig, for når jeg tar manus frem er jeg straks i Nisselandsbyen sammen med Julenissen og medhjelperne hans. 

Gleder meg til jul, men først - god sommer!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...