fredag 10. februar 2012

Min egen skrivefest!

TID FOR SKRIVEFEST!!
Jeg har store planer for lørdagskveld, for da skal jeg ha min egen skrivefest! Bare jeg er invitert, og sjokolade og brus er innkjøpt for anledningen.

Plottet er nesten ferdig, og festen holdes for å få litt mer "kjøtt på beinet" (må jo skrive litt også, ikke bare plotte). Jeg ønsker at det skal være en "feel-good" fortelling om søken etter kjærlighet, men jeg lurer litt på hvordan det hele ender for hovedpersonen...jeg har ikke helt bestemt meg...

Uansett... jeg gleder meg veldig til festen, og håper den blir bra!

(Mange utropstegn, men det er bare for å understreke hvor mye jeg ser frem til det!!).

2 kommentarer:

  1. For en fest! Latter, tårer, glede, intriger, frustrasjon, OG kjærlighet for hovedpersonen, brus og sjokolade for meg. Tror jeg må arrangere flere slike fester!

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...