onsdag 11. april 2012

Jeg slår et slag for Twitter

Jeg tror det var i begynnelsen av året (eller rundt da) at jeg åpnet en Twitter-konto (brukernavn: @Skriblerinnen). Til å begynne med hadde jeg ikke et spesielt mål med kontoen, jeg var bare nysgjerrig på hva som "foregikk" på dette sosiale mediet.


Ettersom ukene har gått har jeg "spisset" hva jeg gjør på Twitter, og det merkes blant annet på hvem jeg følger, og hvem som følger meg: stort sett er det mennesker som er opptatt av litteratur, og som twitrer om lesing, skriving, og andre litteraturrelaterte emner.

Jeg lærer utrolig mye fra "Twitter-feeden" min. "Twitter-feeden" er alle meldingene som er lagt ut av de jeg følger. Jeg følger både norske og utenlandske forfattere, og diverse forlag, biblioteker, og andre lese- og skriveivrige "Twitrere". Så langt har jeg plukket opp en god del skrivetips og ikke minst informasjon, blant annet om litteraturarrangementer, skrivekonkurranser, og lignende.

Så i dag slår jeg et slag for Twitter her på bloggen min!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...