onsdag 25. april 2012

Skriveprosessen begynner på nytt

Det er en litt rar følelse når et skriveprosjekt er ferdig. Jeg blir ofte tom og idéløs etter å ha jobbet så intensivt med å få en fortelling ut og ned på papiret, at jeg trenger en liten pause etterpå. 

Men det går vanligvis ikke så lang tid før jeg er klar til å skrive igjen. Av og til tar det noen dager, og av og til noen uker. Jeg vet at jeg er klar til å begynne hele skriveprosessen på nytt når et plott så smått begynner å ta form i hodet mitt.

Nå er det rundt to uker siden jeg ble ferdig med mitt siste skriveprosjekt, og jeg nærmer meg det stadiet hvor jeg kan begynne på et nytt prosjekt. Jeg har konturene av et plott som jeg vil jobbe med, og utvikle videre, så i tiden fremover blir det idéutvikling og plotting på meg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...