søndag 26. august 2012

Hurra for søndag!

Da jeg var yngre syntes jeg søndager var så kjedelige. Det skjedde jo ingenting, og alt man gjorde var å vente på mandag slik at man kunne gå på skole eller jobb igjen. Ikke at det alltid var så kjekt å gå på skole eller jobb, men da hadde man i hvertfall noe å gjøre på.

Illustrasjonsbilde
Heldigvis har jeg tatt til fornuft med årene. Søndag er nå en kjærkommen dag, som kan brukes på så mange forskjellige måter.

For eksempel - og ikke i noen spesiell rekkefølge:
  • Soving
  • Turgåing
  • Skriving
  • Familiebesøk
  • Rydding
  • Husvask
  • Avslapping
  • Matlaging
  • Hagearbeid
  • Svømming
  • Lesing
  • Maling
  • Blogging
  • Korrekturlesing
  • Kinobesøk
  • Museumsbesøk
  • Baking
  • Og mye, mye mer!

I dag skal jeg ta fatt på noen konfirmasjonsforberedelser. Det nærmer seg datoen for min datters konfirmasjon, og mye skal på plass før det :-)

Uansett hvordan du bruker din søndag håper jeg du får en fin dag!

2 kommentarer:

  1. Jeg er også blitt utrolig glad i søndager med årene, og min søndagsfavoritt er laaaange frokoster med mye kaffe og god prat, og så bok- og avislesing etter det. Herlig! Nyt resten av dagen!

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, det høres ut som fornuftig bruk av slik en flott dag :-)

      Slett

Legg gjerne igjen en kommentar!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...