søndag 5. august 2012

Å velge illustratør er ikke lett

Siden innlegget mitt 24. juli hvor jeg søkte etter illustratør til barnebok, har jeg blitt kontaktet av mange flinke kunstnere!

Jeg vurderer fortsatt hvilken illustratør som vil ha det mest passende uttrykket for boken, men er sikker på at den jeg velger er blant dem som allerede har kontaktet meg.

Illustrasjonsbilde :-)

Det er ingen lett oppgave å vurdere illustratør når nivået er så høyt! Siden det er min første barnebok visste jeg ikke helt hva jeg kunne forvente da jeg begynte å lete etter illustratør, men jeg er utrolig imponert over det jeg har sett, og gleder meg til å få jobbe videre med en av dem!

1 kommentar:

  1. Tenk etter hvilken strek du synes passer best til de figurene du har i hodet ditt... Lytt til magefølelsen og stol på den! Det blir spennende å se hvilken strek du går for!
    :-)

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...