søndag 25. mars 2012

Skrivehelgen er over

Da er skrivehelgen over for denne gang. Jeg er godt fornøyd med resultatet, og ser allerede frem til neste gang jeg kan konsentrere meg om bare skriving i noen dager. Med fulltidsarbeid og eneansvar for hus og barn er det slik det må være, at jeg som forfatter kommer etter det å være mamma og forsørger. Det er ikke mange år igjen til barna er voksne og ikke trenger meg fullt så mye, så det gjelder å balansere og prioritere det som gjøres, og det jeg har lyst til å gjøre.

Nå skal jeg bruke resten av kvelden til å brodere på bunaden til datteren min som skal konfirmeres i september. Hun kommer til å bli så fin i hvit Bergensbunad!

Den spede begynnelse....

Kommet litt lenger....
Målet mitt er å ha brodert ferdig i løpet av juni, slik at det er tilstrekkelig med tid til montering.

Ha en fortsatt fin søndag, kanskje du koser deg med vafler på denne internasjonale vaffeldagen?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...