fredag 16. mars 2012

Venninnetreff i helgen

I dag får jeg helgebesøk av to venninner fra studietiden min i Cardiff. Vi leste forskjellige fag, men ble godt kjent da vi bodde i samme studentblokk i vårt første år på universitetet. Siden "graduation" har vi endt opp på forskjellige steder i verden, og nå er det noen år siden vi har sett hverandre.

Denne uken har jeg ryddet, vasket, handlet og generelt gjort forberedelser til helgen. Det er første gang de besøker meg her i Norge, så jeg vil gjerne at de skal komme til et rent og ryddig hus. Da kan det ikke være tørket tannkrem i vasken, eller hår i dusjen!


Jeg har funnet frem fotografier av oss fra "den gang da", og i kveld skal vi drikke champagne mens vi koser oss med bildene, og mimrer om gamle dager. I morgen har jeg planlagt litt sightseeing i Bergen, blant annet en tur på Fløyen om det ikke er for skyet.

Dette i seg selv har ingenting med skriving å gjøre, men jeg har forventninger om at mye latter og positiv energi i helgen vil gi inspirasjon til gode skriveøkter neste uke. Gleder meg stort til venninnetreff!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...