onsdag 16. mai 2012

Enda mer om boktrailer for Nattmannens Datter

bloggen til Cappelen Damm NorskeSerier har forfatter May Lis Ruus skrevet om filmingen av traileren for bokserien hennes: Nattmannens Datter.

I innlegget forteller hun litt om alle de involverte i filmingen, det skiftende været vi opplevde, og hun røper litt av innholdet i traileren....

Hun har også inkludert noen bilder fra settet - deriblant dette:

"Tukthuslemmene" - Min datter og jeg er to av statistene på bildet
Foto: Janneche Strønen 2012
Nå gleder jeg meg veldig til å se traileren - håper det ikke er lenge til den er klar :-)

Mine tidligere blogginnlegg om filmtraileren:
  1. Skuespiller og statist i filmtrailer
  2. Mer om filmtrailer for ny bokserie

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...