søndag 6. mai 2012

Skuespiller og statist i filmtrailer for ny bokserie

I går hadde jeg en kjempespennende dag! Jeg fikk være med som skuespiller og statist i en filmtrailer for en ny bokserie fra Norske Serier.

Det begynte med at jeg leste på bloggen til Norske Serier at de søkte skuespillere til deres neste filmtrailer.


Det høres kjekt ut, tenkte jeg, og sendte straks en mail til kontaktpersonen hvor jeg også "lovet bort" mine barn til produksjonen, dersom det var behov for det. Slik fikk også min datter en rolle.

Tidlig i går morges møtte jeg opp på settet. Der traff jeg produksjons- og filmcrewet, noen av de andre skuespillerene og statistene, og - ikke minst - forfatteren selv. For en hyggelig dame!

Hele dagen og kvelden gikk med (da var min datter også med), og det var gruelig kaldt til tider, men det var en kjempegøy opplevelse!

Jeg forteller mer når filmtraileren er ferdig og lansert...... :-)

1 kommentar:

Legg gjerne igjen en kommentar!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...