mandag 2. april 2012

Etter første kvartal 2012

Etter første kvartal 2012 har jeg tatt et tilbakeblikk på det jeg har blogget om så langt i år, og gjort meg noen tanker....

Skriblerinnen - første kvartal 2012
Da jeg begynte å blogge aktivt ved årsskiftet var målet å holde meg mest mulig innenfor litteraturnære emner. Det synes jeg at jeg gjør, men ser at jeg av og til er innom tema som kan være av mer generell interesse, og innimellom blander jeg inn bloggartikler hvor innholdet er viet til familie eller venner.

Det er gledelig at over 2 000 lesere har besøkt bloggen min så langt, og at dere kommer fra mange forskjellige land. På bakgrunn av dette vurderer jeg om jeg bør blogge mer på engelsk, men foreløpig går det mest på norsk.


Ved å blogge er jeg blitt mer oppmerksom på det som skjer i den litterære bransjen, både på internasjonalt, nasjonalt og lokalt nivå. Jeg har "truffet" andre bloggere med samme interesse som meg for skriving, og fått "bloggvenner" gjennom dette. Vi leser og kommenterer hverandres blogger, og gir våre støtteerklæringer til hverandres skriveprosjekter.

I løpet av de siste tre månedene er jeg blitt ganske hektet på blogging. Jeg koser meg med å vurdere hva jeg skal blogge om, forfatte det, og legge det ut. Det er også kjekt å se hvilken respons innleggene får. Noen får mange "hits", andre få, og noen får kommentarer, andre ikke.

Takk til dere som leser bloggen min. Jeg håper det jeg publiserer her er like interessant for dere som det er for meg :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...