søndag 29. april 2012

Hvordan ville det være å ha en skrivepartner?

Skriving er for det meste en individuell aktivitet, og det er en klar fordel for skribenter og forfattere å trives i eget selskap, og å være både selvmotiverende og selvgående.

Jeg synes det er fint å jobbe selvstendig med skriveprosjektene mine. Samtidig tenker jeg noen ganger at det kunne være kjekt å ha en skrivepartner. Jeg ser for meg at skrivepartnere er likeverdige, og er med på å drive en fortelling framover ved å utveksle ideer, inspirere hverandre, og - selvsagt - skrive.

Illustrasjonsfoto

Forhåpentligvis ville dette være et perfekt kreativt samarbeid som hadde et smertefritt forløp, for tenk så dumt om prosjektet ble preget av uenighet og irritasjon....

Jeg får tenke litt på det. Kanskje jeg ser meg om etter en skrivepartner en dag, men inntil videre fortsetter jeg med mine egne skriveprosjekter, helt alene, og med bare meg selv til selskap :-)

Ha en god søndag!

1 kommentar:

Legg gjerne igjen en kommentar!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...