tirsdag 24. april 2012

Så mange bøker, så liten tid....

Lesemålet mitt for 2012 er 25 bøker, og så langt er jeg i rute, med rundt to bøker lest pr måned.

Men....det er så mange bøker og forfattere som virker interessante og spennende at leselisten min bare vokser og vokser. Jeg klarer jammen ikke å holde tritt!

Når jeg går forbi en bokhandel er det som om jeg MÅ en tur innom, og det er sjelden jeg kommer tomhendt ut igjen. Bokhyllene mine begynner å bli overfylte, og bare på de siste tre dagene har jeg kjøpt tre nye bøker! Den ene var en reiseguide for Rhodos, så den teller kanskje ikke?

I tillegg har jeg alle bøkene jeg kjøpte på Mammutsalget som jeg ikke har lest enda, og på biblioteket venter enda flere bøker på meg.

Sånn er det når det finnes så mange bøker, men altfor liten tid til å lese. Du verden for et luksusproblem :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...