tirsdag 3. april 2012

Klar for påskeferie!

Vi er snart halvveis gjennom "den stille uken", dagene mellom palmesøndag og påskedag. Det kalles "den stille uken" fordi man tradisjonelt ikke ringer med kirkeklokkene denne uken (Wikipedia).

På jobben er det absolutt ikke stille! Vi står på som bare det, og dagene går kjempefort. I pauseområdet står det et gigantisk påskeegg fylt med smågodt..... Farlig deilig!

Bare en halv dag igjen på jobb, så er det påskeferie. Det skal bli godt med noen dager fri!

Jeg har funnet mine ingredienser for en perfekt hjemmepåske. Disse skal jeg "ha" i påskeegget mitt, og "smake" på i løpet av ferien.

Mye lesing, mye skriving, se noen filmer, kose meg sammen med barna, gå turer med venninner, sove lenge, gjøre litt hagearbeid.....jeg legger opp til noen avslappende dager. Just what the doctor ordered.

Jeg er SÅ klar for påskeferie!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...